Werkwijze - Strategisch groeien met meetbare marketing | Online2see

Home » Over ons » Werkwijze

Werkwijze

Wij werken altijd vanuit een strategie die meetbaar is. Daardoor kunnen we zorgen voor de effectiviteit van jouw doel. Door dit meetbaar te maken kan er snel gezien worden wat nog verbetering nodig heeft. Op die manier kunnen we er samen voor zorgen dat jouw doel altijd behaald wordt en we jouw onderneming laten groeien door middel van meetbare marketing.

Heb jij specifieke wensen of vragen? Stel ze gerust en dan zullen we samen kijken hoe we daar een passende oplossing voor kunnen vinden. Groei is immers altijd mogelijk!

Hieronder staat de werkwijze beschreven die wij over het algemeen gebruiken. Het eerste gesprek is altijd vrijblijvend, zonder kosten, en kun je zien als een brainstormsessie. Haal er je voordeel uit, kom langs voor een kop koffie en bekijk geheel vrijblijvend wat wij voor elkaar kunnen betekenen!

meetbare marketing
meetbare marketing

Strategisch groeien

Kennismakingsgesprek
Strategie kiezen
Uitvoering
Analyse
Toekomstplan

Kennismakingsgesprek 

Tijdens een kennismakingsgesprek gaan we kijken naar jouw onderneming en de doelen die jij wilt behalen. Dit werken we vrijblijvend voor je uit en laten de keuze bij jou wat je ermee wilt doen.

  • Wensen en behoeften in kaart brengen.
  • Doelgroep en doelen bepalen.
  • Branche- en bedrijfsinformatie bespreken.
  • Plan van aanpak.
  • Traject in kaart brengen.

Strategie kiezen

In deze fase wordt er door ons een strategievoorstel gedaan. Samen met jou gaan we hier naar kijken en dit tot in de puntjes uitwerken. Ten slotte zullen we afspraken maken over de terugkoppeling van de gekozen strategie.

  • Strategie kiezen en uitwerken.
  • Stappenplan maken.
  • Actiepunten en KPI’s vaststellen.
  • Kanalen kiezen en budget toewijzen.
  • Afspraken over terugkoppeling.

Uitvoering

Volgens het plan en de gekozen strategie gaan we aan het werk met de actiepunten om de vastgestelde doelen te behalen. Dit wordt gemeten door verschillen acties, doelen en dashboards. Onze dashboards spelen hierbij een belangrijke rol.

  • Strategie uitvoeren.
  • Doelen meten aan de hand van de gekozen KPI’s.
  • Data inzichtelijk maken.
  • Dashboards inzetten.

Analyse

Na de uitvoering en de vastgestelde periode hiervan gaan we samen om tafel zitten om de resultaten te bekijken. Dit gebeurt meestal in een fysieke terugkoppeling.

  • Resultaten bekijken en analyseren.
  • KPI’s in kaart brengen.
  • Behaalde doelen bekijken.
  • Fysieke terugkoppeling.
  • Vooruitblik naar toekomstplan.

Toekomstplan

Na de analyse wordt er gekeken hoe je jouw online marketing in de toekomst wilt gaan doen. Je doel is bereikt en je hebt alle data tot je beschikking. Tijdens deze laatste fase kun jij zelf beslissen of je met ons door wilt gaan of dat je het nu zelfstandig wilt oppakken.

  • Mogelijkheid tot overdracht van verzamelde data.
  • Online marketing uitbesteden of zelf doen.
  • Plan opstellen.
  • Afspraken maken.
1
Hoi! Als je een vraag hebt, dan help ik je graag. We zijn elke werkdag geopend van 8.00 uur tot 17.00 uur.
Powered by